Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar chtěl sem zeptat, jenom jestli by šlo dát,klasický simakový koleno na klasickej válec u fichtla zkoušel ste to někdo ? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 14:16
 simson m ana klolenu převlečnou matici
Datum: 03. března 2012 14:16
 To je uplně jine
Datum: 03. března 2012 13:46
 nejde
Datum: 03. března 2012 7:54
Posl.aktualizace: 03. března 2012 8:43
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 tenhle výfuk má kámoš,no jede to tak normálně ale zvuk má teda lepší výfuk Hikone ,,podle našich názorů" já mam Hikone a zvouček pěknej ,na výkon to moc nepřidá,to spíš na spotřebě....fíka mam lehce upravovanýho do crossu,a spápne tak o 1 litr navíc
Datum: 03. března 2012 8:43
 když si s ním trošku pohraješ tak i o něco málo větší výkon ve vysokých otáčkách
Datum: 02. března 2012 19:07
Jméno: standa
IP: uživatel13320
 Zvuk....
Datum: 02. března 2012 10:47
Jméno: sud
IP: uživatel9121
 čau chci se zeptat jestli pasuje levý kryt motoru ze skůtra čz 175 na jawu 250 panelku děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2012 22:07
 nepasuje
Datum: 08. března 2012 22:07
Jméno: medvěd
IP: uživatel13111
 myslim že to nepasuje,z čz je menši
Datum: 02. března 2012 15:06
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Čus. Hele, chci se zeptat jestli na Vape (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bezkontaktni_zapalov_parez_pionyr2.html) pujde zapojit ke světlum ještě klakson, pač v popisu o něm nic nepíšou... A pokud píšou, tak sem debil a omlouvám se
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 21:05
 jj klakson normalne jde
já to mám takhle a normalne to krasne troubi
http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/vyhnanice#SDC12250.jpg
Datum: 03. března 2012 21:05
Jméno: Ondřej Trachta
IP: uživatel12190
 Díky moc
Datum: 01. března 2012 21:32
 Dá sa, to je jasné, a trubi aj ked más svetla zapnuté,
Datum: 01. března 2012 19:35
 jo pujde je tam planek na EL. předni světla a zadni světla .. klaknon nevim
Datum: 01. března 2012 19:20
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Čau draci, mám otázku. Môžem zvárať s elektrickou zváračkou plechy na fichtli? Neprepália sa? A na akom napätí sa to má zvárať? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2012 12:11
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 no tak já bych to elektrikou nevařil protože je to spíš jen tak slepení a hovno to drží nejlepši je to někde svařit CO2
Datum: 02. března 2012 12:11
 ladin: Kusový elektrody kupuju běžně...navíc ESAB dělá i malý balení, kde je myslim 25 kusů nebo tak nějak...
Datum: 01. března 2012 22:46
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 A kde prodavaji kusovy elektrody???jedina CO2
Datum: 01. března 2012 22:17
 Elektrikou bych se na to vyprdnul, zavařil bych si to COčkem nebo plamenem...
Datum: 01. března 2012 19:47
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 ale všechny nespotřebuje,pokud bude šikovnej tak 10 elektrod bohatě stačí.
Datum: 01. března 2012 19:44
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ono balik Esab elektrod vyjde na 700  zato ma fakt ty novy plechy
Datum: 01. března 2012 19:39
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Já svárím 1,6 eletktrodou málo proudu i pod 1mm udělám krásný svár.
Datum: 01. března 2012 18:38
Jméno: Jer250
IP: uživatel12566
 Nebo speciální 2ojky na tenké plechy...v případě fichtla by tě možná vyšlo levněji sehnat jiné plechy
Datum: 01. března 2012 18:31
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 možna 2 elektrodama na hodne malo proudu ale to bude polepeny jedine CO2 tim to je 100% autogenem to jde taky ale je to popaleny a zkrouti se to
Datum: 01. března 2012 18:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Posl.aktualizace: 01. března 2012 21:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 obejm nádrže 15 litrů
Datum: 01. března 2012 21:07
Jméno: medved
IP: uživatel13111
 pěkný kinder libeňák
Datum: 01. března 2012 19:10
Jméno: lukas
IP: uživatel12973
 čus chtěl bych se zeptat jak je řešený 3k válec ten přidanej kanál je nějak propojený s jiným nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 19:16
Jméno: lukas
IP: uživatel12973
 ne já si to nebudu vyrábět doma nechal sem si udělat stejskyho 3k a ten přídavnej kanál je vlastně jenom vyfrézovanej do vložky a hloubka je jenom přes vložku zároven na hliník a já sem právě myslel že je to nák propojený
Datum: 01. března 2012 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel13318
 U klapkovýho válce je třetí kanál pod klapkou,v pístu je otvor,kterým se v DÚ dostává směs pístem pod klapku a třetím kanálem plní válec (alá Piaggio aj.) a nebo verze bez klapky: ve vložce uprostřed mezi přefuky je třetí kanál,který končí těsně před sacím kanálem,v pístu je otvor který při pohybu pístu do DÚ plní přes třetí kanál válec,neboli je otvíraný pístem. Zde je podmínka speciálního pístu s nízkou korunkou/dnem. Otvor v pístu nesmí vjíždět do sacího kanálu! Třetí kanál směrovat "na svíčku" .... Co se týče hrubé teorie,tak víc ti neřeknu.... Neni prdel to realizovat,ale ani nic těžkého...jen se musí vědět co,kde,jak a proč....pokud netušíš co chceš vlastně dělat,tak se na to vykašli ... škoda válce ...
Datum: 01. března 2012 18:48
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 zdar lidi je tady nekdo kdo by dokázal udělat do mejch karterů 4kvaltovou převodovku (převody bych si sehnal sám)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 18:43
Jméno: Fito
IP: uživatel13412
 Sakta čo máte furt s tou šírkou koleček za problém,pozrite si aký smiešny 4hran zasunutý na pár milimetrov prenáša všetku silu aj na obyčajnej prevodovke(to čo majú ozubené kolá jaksi zvnútra od strany hriadeľa).A čím väčšie otáčky motora=aj prevodovky=menšie zaťaženie zubov v zábere.Laicky povedané v tej rýchlosti sa zúžené zuby ani nestihnú ulomiť,lebo sú namáhané len zlomok času.Sry,nedalo mi.Fito.
Datum: 15. března 2012 18:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Znám borce, co narvou 5-kvalt do origo karterů tak, že na zvenku člověk nepozná nic. Ty kolečka jsou ještě tenčí a vydrží to, u toho 4-kvaltu bych se výdrže moc nebál...
Datum: 02. března 2012 8:03
 Standa má pravdu, treba vyrobiť dva nové kolieska ktoré budú slúžiť ako nová trojka. Vydržať by to malo tak trochu poladený motor. 10000ot už by tomu asi dalo do držky  .Bez dostatočného vybavenia je to veľmi tažké. Ale dá sa to
Datum: 01. března 2012 16:32
 máš na to nějaké nákresy ??? ta závodní verze by mě zajímala a ještě jak dlouho to vydrží jestli to není tak že jeden závod a druhý motor
Datum: 01. března 2012 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel13316
 Bratři ze Slovenska na tom usilovně makají,třeba se už brzo pochlubí  Já ti mužu říct maximálně nějakou teorii ohledně převodových stupňů,jako první jsem ty převodovky počítal já s Jencem. Bez výroby minimálně jednoho páru "dvojkových" koleček to nejde.....jinak by to byl furt seriovej tříkvalt,kde by akorát mezi jedničkou a dvojkou byl jeden kvalt navíc a na nic.....jinak mám někde spočítanou i závodní verzi převodovky s použitím převodu 21/17 na výstupu jako u rychlého 3Q....pak je ten pilovej diagram hodně zajímavej.....no 5-ti kvalt bez jedničky
Datum: 01. března 2012 12:57
Posl.aktualizace: 04. března 2012 13:19
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 babeta korado
Datum: 04. března 2012 13:19
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
Datum: 29. února 2012 21:57
Jméno: Michal
IP: uživatel13312
 serus draci poslali bi ste mi dajake linki na jawu 21 z vyfukom Hikone ale ak bi sa dalo tak co je to aj za typ vyfuku ale iba origo jawki nie cross
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 21:29
Jméno: sud
IP: uživatel9121
 Zdravím, omlouvám se že sem dávám toto ale chci se zeptat jestli náhodou někomu zbytečně doma neleží matice na uchycení výfuku k válci na jawa 250 panelku. Nechce se mi davát za jednu novou 150Kč a na inzerátoch jsem to nikde nenašel. Tak kdybyste to to někdo měl tak napište díky
Tady kdyžtak email: doctus@email.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 21:13
Jméno: sud
IP: uživatel9121
 A mohl by jsi mi je prodat? napiš mi prosím na ten email doctus@email.cz a dohodnem se díky
Datum: 29. února 2012 21:13
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Mám dva kousky a jsou mi na nic ............(jsou nový a nepoužitý).............
Datum: 29. února 2012 20:45
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, dnes ráno som sem písal dotaz ohladne lakovania fichtla. Volal som do lakovne, a cenu za nastrek fichtla mi povedali 200 - 250 eur. Neviem, či je to na takú prácu veľa, alebo málo, ale asi to nastriekam sám. Chcem použiť modrú RAL 5015 a bielu RAL 1015. asi dvojzložkovú akrylátovú farbu. Ak máte nejaké dobré rady ohladne striekania, alebo ohladne výberu farby, tak ďakujem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 19:34
 ne po natužení nejni třeba nic víc dělat, stříká se tak že dáš první vrstvu poprašek a druhou naleješ do krásy a hlavně nešetři na pistoli s kvaliní se dá dosáhnout lepšího výsledku
Datum: 29. února 2012 19:34
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 No komaxit som chcel asi iba rám klaksón a stojan, ale ostatok asi tou akrylátovou dvojzložkovou. Inak neviete, či po nástreku tú dvojzložkovú akrylátovú farbu po zmiešaní s tvrdidlom treba aj vypalovať? Používa sa na to aj nejaký priesvitný lak? A inak aké máte skúsenosti s cenami za chrómovanie? Ďik.
Datum: 28. února 2012 23:05
 Ja si myslím ,že to není moc mě si v obyčejné lakovně řekli za S11ku o 8 taže myslím ,že to není moc.
Datum: 28. února 2012 21:12
Jméno: Jeryk
IP: uživatel10178
 Na jakou barvu si to chtěl dát? Myslím komaxit nebo tak. Já jsem si veškerý plechy, rám, ráfky atd nechal nakomaxitovat v Třinci a vyšlo mě to na se vším všudy na 800 kč. A barva je krásná, byl velké výběr a drží doteď.
Datum: 28. února 2012 19:58
 Zdar mám prozbu šla by dát nádrž z jawy 350/640 na ČZ 175/487 samozřejmě s úpravama? Dík za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 11:21
 Péro to vystihl !!!
Datum: 29. února 2012 11:21
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 nevím co ti na to říct,s úpravama ti tam přidělám třeba i přehazovačku
Datum: 28. února 2012 16:49
Jméno: H.a.N.O
IP: uživatel9375
Posl.aktualizace: 29. února 2012 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel13307
 Uříznout čepičku pod komínkem jehly. Ohřát karburátor aspoň na 150°. Vylisovat komínek jehly,upnout (nejlépe do přípravku) a na hulváta projet 18,5mm pevnym výstružníkem,pak opracovat difusor aby tam nebyl schod,vyrejpat kanálek vzdušniku za šoupátkem (úpravou se ucpe obrobeným materiálem),vrtnout zepředu vzdušnik volnoběhu o 2 desetiny větším vrtáčkem (pozor,chce to projet až k trysce volnoběhu!) a případně vrtnout kanál hlavní trysky o pár desítek větším vrtákem + upravit palivový ventilek na větší průtok. Pod komínkem jehly vytočit závit M4 (délka cca 8mm)a dát šroubek(a zalepit ho). Cca práce na 1 hodinu,ale jestli si to nikdy nedělal,tak se z toho posereš  Já to teď dělal poprvý a zjistil jsem,že bez přípravku nejsem schopnej úplně rovně provrtat karburátor  Takže jsem vytvořil malinko zmetek
Datum: 29. února 2012 12:01
 a jak upravit origo karbec ???
Datum: 29. února 2012 7:03
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 draku tahle tryska je na upravenej origo karbec na 18,5-19mm a nebo na klapkovej motor....do origo karbu trysky do 72,jinak je to bohatý a jede zle.....
Datum: 28. února 2012 20:58
 je to spica,, ale musi byt dobrej valec aby to slapalo
Datum: 28. února 2012 15:42
Jméno: cross
IP: uživatel10693
 čau hoši chtel bych se zeptat jestli se do Kawasaki KX 250 '94 vejde motor z jawy 250 panelky předem díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 13:58
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Jo tam by to mohlo vlézt, ale chce to poměřit.
Datum: 29. února 2012 13:58
Jméno: cross
IP: uživatel10693
Datum: 28. února 2012 21:57
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Někdy jde i kolo otočit ale musí se nějak dořešit zarážka na brzdu a potom aby řetěz správně nabíhal na kolečko atd.
Datum: 28. února 2012 20:56
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Jo jo husqwarna, husaberg a některy stary ktm
Datum: 28. února 2012 20:52
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 husqvarna ma řetěz na druhé strane ne?
Datum: 28. února 2012 20:49
Jméno: cross
IP: uživatel10693
 asi jo no snad se neco najde
Datum: 28. února 2012 19:58
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 To nevím ale myslím že bude docela problém sehnat rám aby jsi neměl problém s řetězem na pravo.
Datum: 28. února 2012 19:54
Jméno: cross
IP: uživatel10693
 jsem si všiml až potom co jsem to sem dal že ma řetez ba druhe strane 
JInak nevíš o nejaké crossce do které jde motor jawa 250?? Mam sice jawu 250 ale takovej šrot a proto bych chtel nejakej cross ram velkou rozetu tu už mam a sniženou hlavu aby to poředně tahlo tu mam taky
Datum: 28. února 2012 19:44
Jméno: EnduristaGG
IP: uživatel8888
 Aby jsi neměl problém s převodovkou u J250 myslím že kawa mý menší motor a jak chceš vyřešit řetěz na druhé straně?
Datum: 28. února 2012 18:16
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 sand by tam vejít mněl teda podle mně
Datum: 28. února 2012 16:18
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Zdar, jakej má pruměr koleno od simsona S51 enduro?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 19:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Origo pio koleno má mít 26mm, u kolena ze simsona, co mám doma, jsem naměřil 25mm. Dnešní pio repliky od 24mm po 25 a nějaký drobný
Datum: 28. února 2012 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 Jako fichtl 25-26mm
Datum: 28. února 2012 17:49
Jméno: sud
IP: uživatel9121
 zdravím , chtěl bych se zeptat jestli kromě způsobu uchycení a tvaru kolen jsou kolena výfuku na jawa 250 kývačce a panelce stejné myslím hlavně ty konce díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 19:30
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 zdravim mam dotaz dá se koupit samostatný tlumič na výfuk hikone nebo nějaké podobný ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 20:29
Datum: 27. února 2012 20:29
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Čau draci, mám dotaz ohladne striekania fichtla. Plánujem ho dať do profesionálnej lakovne, ale aby som ušetril plánujem si doma pištolou nastriekať základnú farbu a tým myslím striekací tmel - ,,plnič,, a chcem sa opýtať: Keď ten plnič zmiešam s tvrdidlom v správnom pomere, bude potom tá nastriekaná vrstva plniču dostatočne tvrdá a pevná? Treba ten plnič aj vypalovať? Alebo myslíte si, že sa neoplatí dávať pod kvalitnú farby amatérsky nastriekaný podklad? Myslíte si, že je dobré zvoliť, ako povrchovú farbu, farbu akrylovú? Alebo dvojzložkovú akrylovú? Oplatí sa to vôbec dávať do lakovne? Ďakujem za odpovede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 7:18
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Ďakujem, dneska im zavolám do lakovne, a zistím, koľko by taká sranda stála, potom sem napíšem. Takže hovoríte, že ani dvojzložková akrylátová farba sa nemusí vypalovať? Inak som tak trochu amatér, tek by som chcel ešte vedieť, čo je vlastne použiť ako základ? Plnič, či striekací tmel?
Datum: 28. února 2012 7:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Pokud si to doma načneš a pak to někam doneseš na finálovku,tak výsledek je nejistý.Bud to udělej doma celé,nebo to nech celé udělat.
Datum: 27. února 2012 21:39
 Stříkací tmel a plnič jsou dvě různé věci. Jinak pokud to smícháš podle návodu tak to drží pěkně a nic se vypalovat nemusí...osobně bych si to stříknul doma celý dvousložkovym akrylátem...
Datum: 27. února 2012 20:14
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 Neviem ako je to s tym plnicom, ale ta farba nie je akrylova, ale akrylatova. A ja by som to spravil doma vsetko, ked uz si spravis dobry zaklada, do hladka vybrusis plnic, daj si namiesat 2-3 deci akrylatu a strekni si to doma...Aby som ta odradil od profi laku, tak jedna lakovna mi spravila cenu na 555ku = 600e bez DPH
Datum: 27. února 2012 19:42
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12243
Posl.aktualizace: 27. února 2012 17:03
 Díky mě šlo o kyvku....  Podle mě je suprovej az tu cenu
Datum: 27. února 2012 17:03
 do kyvky určitě... možná bude problém s řetězem tak buď ořezat a nebo delší výstupní hřídel...
Datum: 27. února 2012 15:42
 kámo nevím, díval jsem se na nulapětku a mezera mezi vidlicí a kolem ja na každé straně max 5mm.. nevím jestli se to tam vleze, třeba jo...
Datum: 27. února 2012 15:40
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12243
 I bez uprav.?
Datum: 27. února 2012 9:43
 ano pojde
Datum: 27. února 2012 8:51
|



|